Heeft zich als drukker opgewerkt tot de top van de grafische industrie. Door middel van het kennisniveau en productie- middelen, maar vooral door de werkmethodiek en de werkfilosofie. Persoonlijk, open, vriendelijk en met een groene 'touch’.

Prezco

Kerstkaart
laserstans

De opdracht was een opvallende en onderscheidende kerstkaart voor Prezco Printing Media.

<< Back
Ontwikkelen advertentiecampagne
plus Twittercampagne

De opdracht was een opvallende, ‘teasende’ advertentiecampagne te ontwikkelen voor Prezco. Doel was de naamsbekendheid te vergroten en de veranderende rol van de conventionele drukkerijen onder de loep te nemen om zo de daaruit voortvloeiende diensten te benadrukken.    Er werd een advertentiecampagne ontwikkeld, gelijktijdig ondersteunt door een Twittercampagne. Het uitgangspunt van deze serie van drie advertenties, was een anonieme column van de directeur van Prezco. Daarin gaf hij zijn visie op de veranderende rol van de drukkerijen in het algemeen en het antwoord van Prezco daarop in het bijzonder. In de elkaar opvolgende advertenties  kwam er via Twitter een interactie tot stand met nieuwsgierige lezers en werd, langzaam maar zeker, de ware identiteit van de anonieme columnist bekend gemaakt. Met als grande finale een compleet ‘interview’ in print en online.

 

Advertentie nr 1 een spread in de Printbyer. Het Twitteraccount ging gelijktijdig van start.

Advertentie nr 2. Op Twitter komt steeds meer steeds meer interactie. Identiteit wordt langzaam prijs gegeven.

Advertentie nr 3. De ontknoping: een ‘interview’ in print en online.

 

<< Back